19.05.2015 21:18

Po stopách projektů VŠO

V rámci předmětu „Případové studie z cestovního ruchu“ zpracovávají již pátým rokem studenti 1. ročníku magisterského studia během letního semestru projekty pro rozvoj cestovního ruchu a podporu návštevnosti vybraných destinací. Studenti vypracovávají všechny projekty v týmech pod odborným vedením pedagogů a v úzké spolupráci s dotčenými stranami v rámci výuky, a to do nejmenších detailů, takže jsou připraveny k realizaci. Nechybí ani detailní kalkulace nákladů a výnosů, projednání s dodavateli, místními producenty a s příslušnými orgány. Všechny projekty jsou vedeny na profesionální úrovni strategického marketingu a reprezentují často zmiňovanou potřebu studentů propojení teorie s praxí.

po_stopach_studentu_VSO

Letos, by dle dohody se zástupci veřejné správy v jednotlivých městech měly být realizovány čtyři originální projekty, které budou následně veřejně prezentovány dne 17.6. v kapli sv. Vavřince na Praze 1, kam jste všichni srdečně zváni.

 

Simply dark – po stopách temné minulosti Mladé Boleslavi

 

Projekt je vytvořen pro studenty středních škol a jeho záměrem je nová image města. Atraktivní téma by mělo upoutat jejich pozornost a podnítit větší zájem o město. Temnou minulostí budou studenti provedeni podobiznou smrťáka, prohlédnou si zajímavosti ve městě a zúčastní se soutěže „O Ďábelský trůn“.

 

projekt - kopie (2)

 

Neveklovsko, malebná krajina

 

Tato oblast mezi řekami Sázavou a Vltavou tvoří díky své poloze v blízkosti Prahy ideální víkendovou destinaci pro rodiny s dětmi. Čistá příroda a čerstvý vzduch vybízí k odpočinku, sportovním aktivitám i zábavě. Neveklovsko je místem mnoha možností od turistiky, přes lokální farmy až po adrenalin v lanovém parku.

 

Srdce do Poděbrad

projekt2

Lázeňské město Poděbrady, ležící na řece Labi, vzdálené jen 55km od Prahy, je jedinečné svou pokojnou atmosférou, malebnou přírodou a řadou příležitostí pro trávení volného času. To vše vytváří ideální kombinaci předpokladů pro tvorbu produktu cílové skupině EXPATS –cizincům žijících dlouhodobě v Praze. Srdce, jako hlavní symbol lázní, i důležitých emocí v cestovním ruchu, je prezentováno Dnem otevřených srdcí. Tato akce, symbolicky pořádaná ve Světový den srdce, umožní netradiční formou poznat nejen lázně, ale i zdravou kuchyni, setkat se s předními kardiochirurgy a aktivně zapojit své srdce pohybem.

 

Praha žije hokejem

Cílem čtvrtého projektu bylo vytvoření webu, který poskytuje lidem tipy na trávení volného času při MS v hokeji, které se koná v Praze. Web byl vytvořený ve čtyřech jazykových mutacích (ČJ, AJ, NJ, RJ). Na webu mohou návštěvníci najít tipy na zajímavé místa, rady, týkající se dopravy, směnáren, ale také slevové kupony, které si mohou stáhnout a využít u sjednaných partnerů. Součástí stránek je i program MS, který poskytuje informace o hokeji či o místech, kde probíhá projekce zápasů. Finanční prostředky na projekt byly zajištěné od sponzorů, díky kterým bylo možné realizovat tisk propagačních letáků a vytvořit reklamní spot, který vybízí k navštívení stránek.

projekt 3

Napsat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

Můžete používat následující HTML značky a atributy: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>